Cloudový dochádzkový systém - WebVisitor
Dochádzkový systém zahŕňa správu kalendárov, správu absencií/prerušení, plánovanie pracovných zmien/pracovnej sily, registráciu dochádzkových dát (fyzické/virtuálne terminály), správa nadčasov a výkazov. Voliteľne zaznamenáva hodiny strávené na konkrétnych úlohách alebo projektoch, presný výkaz nákladov na projekty. WebVisitor exportuje dochádzkové dáta do rôznych mzdových systémov.
Výhody - zamestnávateľ:
- Nová firemná kultúra
- Eliminuje riziká "tacho" hodín alebo časového podvodu
- Znižuje neoprávnené absencie
- Znižuje čas a náklady na správu
- Odstráni náklady spojené s papierovými výkazmi
- Zlepší plánovanie a vykazovanie pracovnej sily
- Eliminuje chyby v mzdách
- Skráti celkový čas na spracovanie miezd
Výhody - zamestnanci:
- Vyhradené biometrické / RFID terminály
- Koncové zariadenia (PC / Laptopy / Tablety / Smartfóny)
- Aktuálny mesačný fond času (príklad +7,24 hodín alebo -11,23 hodín)
- Aktuálny počet dní dovolenky (príklad +21 dní)
Jednoduchá, rýchla, transparentná a presná registrácia času (Príchody / Odchody / Prerušenia)
Registrácia cez:
Spätná väzba:
Moduly:
- Auto-generujú - mesačný kalendár: pracovné dni, štátne sviatky (regionálne nastavenia), soboty, nedele
- Individuálne plánovanie pracovných zmien, napríklad kopírovaním iným osobám, systém rezervovania dní, evidencia požiadaviek (služba na Vianoce, sviatky, atď.), súvisiace fondy pracovnej doby: týždenné, mesačné, atď.
- Možnosť automatického generovania pracovných zmien podľa rôznych vzorov (na základe typu dní, opakovaním cyklov, atď.)
- Schopnosť definovať jednotlivé pracovné zmeny podľa dochádzkových dní a ich premietnutie do pracovných kalendárov
- Plánovanie prerušení (dovolenky, náhradné voľná, služobné cesty, PN, atď.) na termináloch, smartfónoch, laptopoch alebo pracovných kalendárov
- Dodatočné zadanie času prerušenia na termináloch, pri návrate po niekoľkých dňoch - zadaním určitého času návratu - systém automaticky generuje prerušenia
- Kalendár - kontrola integrity neprítomnosti z dôvodu choroby alebo zranenia s dôrazom na kontrolu nevysvetliteľných, neplánovaných alebo nadmerných absencií
- PC / Laptopy / Tablety / Smartfóny, tzv. vReader
- Vyhradené terminály: biometrické alebo RFID čítačky
- Štandardný - nadčasy možno akumulovať a prenášať z mesiaca na mesiac a následne čerpať náhradné voľno alebo preplácať mzdami
- Flexi režim/účet - plánovanie, sledovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov podľa aktuálnych potrieb pracovnej sily
- Aktuálne časové saldo (zostatok) voči naplánovanému mesačnému saldu (na obrazovke terminálu, napríklad +7,24 hodín alebo -11,23 hodín)
- Aktuálne zostávajúci počet dní dovolenky (príklad +21 dní)
- Mesačná dochádzková karta zamestnanca (Príchody, Odchody, denné saldá, typy prerušení, poznámky, sumáre)
Správa kalendárov:
Plánovanie pracovnej doby:
Správa absencií:
Registrácia času príchodov/odchodov/prerušení:
Správa nadčasov:
Samo-obslužný terminál:
Výstupy:
Vlastnosti:
- Modulárne riešenie
- Nastavenie prístupových a funkčných oprávnení
- Export dát do rôznych mzdových systémov
- Definovanie a plánovanie prerušení pracovnej doby
- Automatické generovanie prerušení pracovnej doby bez nutnosti registrácie na snímači
- Vysoká parametrizovateľnosť a flexibilita systému
- Vyhodnocovanie práce počas nadčasov, sviatkov, nočných zmien, atď.
- Definovanie 1-4 zmennej prevádzky, rôznych pracovných vzorov (fixné/flexibilné/12-hodinové, atď.)
- Definovanie pracovných kalendárov
- Evidencie práce na zákazkách, úlohách, projektoch
- Sledovanie pracovnej pohotovosti (príslužby)mimo pracoviska
- Možnosť zobrazenie fotky zamestnanca
- Rôzne typy tlačových výstupov
- Funkcie rýchleho vyhľadávania, filtrovania, triedenia
- Grafické rozlíšenie úplných a neúplných dochádzkových dát
- Dochádzkový systém je prepojený s prístupovým systémom Patrol
Pre získanie detailnejších informácií sa registrujte v
Expertnej zóne, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mail